fredag 21 augusti 2009

En dag på Liseberg!

I går spenderade jag och mina underbra kusiner på Liseberg. Det var verkligen en underbra dag vi hade tillsammans. Den ena kusinen är 13 år gammmal och spelar fotboll och går även i en fotbollsklass. Den andra är 17 och läser till tandsköterska på gymnasiet. Båda är tjejer. Hon ska fylla 18 nästa år och jag har redan börjat fundera över vad jag vill köpa till henne? Hon älskar Darin och jag har tagit henne på hans koncert två gånger nu på hennes födelsedag så det känns inte riktigt aktuellt den här gången. Någon som har några förslag????

Jag hade kameran med mig i går men tror ni att jag tog några foton????? ICKE SA NICKE!!!!! Jag vet inte vad det är med mig men jag glömmer alltid bort det där med att ta foton! Jag försöker att intala mig sig själv att det är för att jag för roligt så att jag glömmer bort. Någon annan som också tror på det??? Ja, ja, det var i alla fall min helg!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar