tisdag 25 augusti 2009

Shakira - She Wolf



Nu har Shakiras nya video kommit ut och jag ville bara kommentera den. Den var faktiskt inte så jag hade föreställt mig att videon skulle vara. Jag hade trott det skulle vara att hon var ute i natten och jagade en kille runt stan och sättet hon skulle få honom. Även om jag tycker i stort sätt om den här versionen så är en del av mig tveksam. Min favoritdel är när hon är i buren (jag visste inte att hon var sååå vig) och min minst favoritdel är när hon dansar på taket. Jag förstår verkligen inte den delen, hon dansar inte som hon brukar och hon ser definitvit inte ut som hon brukar. I'm confused!!!! Annars så älskar jag den här låten och jag ser fram emot skivan!!!!

Jag kommer så småningom lägga ut videor av artister som jag lyssnar mycket på just nu, så som: Kings of Leon, Cobra Starship, The Pierces, Pink, Fine Frenzy, m.m. Håll utskick!!!!

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR videon:)Min favorit scen är också när hon är i buren

    SvaraRadera
  2. Visst är den bra! Längtar efter när hon är ute på turné!

    SvaraRadera