måndag 25 maj 2009

Ingenting kan förstöra min vecka

Ok, detta problem inser jag att inte alla har men jag har alltid upplevt det som ett stort problem. Jag har alltid haft stora bröst och när jag var yngre (och smalare) var de inte lika stora som i dag men ändå jämfört med min kroppsform har det alltid stuckit ut. Jag har haft den klassiska kroppsformen timglas; stora bröst, smal midja, kraftiga höfter och lår. När jag var yngre (dvs. när jag var runt 20 år gammal) var jag alltid missnöjd med min kropp eftersom alla mina vänner var jätte smala och spinkiga, så även om jag var smal så var jag kurvig och alltid blivit kallad mullig eller lilla tjockis. Männsikor runt omkring fick mig alltid ifrågasätta min egen kropp. Det är dett som jag ångrar mest i mitt liv, att tillåta andra människor ha en så stor påverkan på ens egen självbild. Men nu inser jag även att orsaken varför folk kallade mig för de saker är att till en viss del har varit avunsjuka på min kropp. Jag har alltid varit populär bland killar utan att ens veta det eller strävat efter det. Nu tillbaka till min goda nyhet (i alla fall för mig själv) eftersom under de senaste åren har min vikt gått upp avsevärt, det har dessutom också min BH-storlek också gjort. Sista gången jag köpte min BH så var min storlek 85 F och idag köpte jag tre stycken BH inför sommaren och min nuvarande BH-storlek är 85 E. Vet ni hur stort detta är?????? En kupa ner!!!!!! Jag har i för sig gått ner 5 kilo men jag trodde inte det skulle syna i BH-storleken än. Snacka om en jätte bra motivation till att träna och äta nyttigare. Inte bara att gå ner i vikt utan också nå ner i BRÖST!!!!! Vilket för mig är det viktigaste!!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar