tisdag 12 maj 2009

Melodifestivalen

Har precis komit hem från jobbet! Är trött som bara den. Vi har tittat lite på melodifestivalen men jag måste säga att det är otroligt många dåliga låtar i år. Jag tycker om låtar som det är fart i, så min favorit är nog Turkiet, jag tycker det har gjort en bra show av sin nummer. I dag har jag bara pluggat och jobbat. Det får väl räcka med det! I morgon ser det nog likadant ut. I balnd känns det som när jag inte pluggar så jobbar jag och när jag inte jobbar så pluggar jag. I bland känns det som om jag inte har något annat liv är skola eller jobb. Socialt liv, vadå? Men jag ska försöka ändra det lite i sommar, har sommarlov från skolan och ska inte jobba mer än 60 %. Jag behöver vila, jag ska läsa böcker (inga skolböcker), sola, fika med mina vänner, sova, träna, helt enkelt ta hand om mig själv. Jag är alltid den sista som unnar mig något och de senaste två åren har handlat mest om vad jag vill göra och saker som är bra för Nina. Det är inte alltid lätt när man hela sitt liv tagit hand om andra människor, jag har faktiskt lärt mig att prioritera NINA!!!!

XOXO

1 kommentar: