måndag 20 juli 2009

Helgen som gått

Det har varit absolut en underbar och jätterolig helg, speciellt på lördagen. Jag var på en tjejmiddag med min vännina Sara och hennes vänner Ann, Katja och en ny tjej som jag träffade för första gången som heter Katarina. Vi hade så jäkla trevlig med mycket prat, skratt, gott vin och god mat. Vad mer kan man önska sig.

Sedan gick tjejerna hem och jag drog vidare för att träffa Sandra, henne har jag inte träffat på evigheter. Hon är gift nu och har två flickor (såå söta de är) så hon har själv inte varit ute på flera år. Det var så himla roligt att träffa henne igen och vi bara dansade hela kvällen.

Under resten av kvällen så kom min nya vännina Jenny också dit och vi hade också jättekul tillsammans. Hon är 22 år gammal och jag ser henne som en lillasyster som jag aldrig har haft. Hon är helt underbar och påminner mig lite om mig själv när jag var i henners ålder, vi har gjort en barrunda och gjort Helsingborg osäker (hihi).

Det enda som jag planerade var tjejmiddagen och allt annat var väldigt impuslivt och jag tror att det är då man har roligast. Jag var till och med bjuden på fredag på en annan fest. Sara berättade att Ann tyckte om mig som person, hon tycker jag är positiv, glad och lätt att prata. Det har jag fått hör innan också men det är alltid trevligt att höra positiva saker någon annan tycker om en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar