tisdag 21 juli 2009

Träning

Jag har slappat rätt så mycket med min träning de senaste veckorna men nu är jag i full gång igen. I dag har jag varit på Nautilus och tränat i 20 minuter = resulterade 200 kcal förbrända. Wahoo!Det är alltid nåt. Det blev intrevallträning idag: tre minuter gång och två minuter löpning. Jag har aldrig tyckt om att springa på grund av mina stora bröst, men intrevallträningen gick väldigt bra och jag kände mig helt slut. Jag tycker om att vara helt utmattad efter träning för då känns det som om jag har verkligen tränat.

Vad jag inte tycker om att jag svettas så otroligt mycket och att jag blir så himla röd i ansiktet. Puh! Men jag antar att det innebär att jag anstränger mig och att gifterna kommer ut, hoppas jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar