onsdag 24 juni 2009

Sol, allergi och shopping


Helt underbart med solväder, äntligen. Men med allt det goda kommer även det onda, för mig i alla fall. Jag vet inte vad är men så fort det blir riktigt varmt så blir jag helt sjuk i hela kroppen. Jag blir jätte täppt i näsan (folk tror att jag är jag är förkyld), mina tårar rinner, jag får huvudvärk och hela kroppen gör ont och jag känner mig svag. Det känns tråkigt att man måste vara inne och lägga sig när man vara vill vara ute, ute, ute.

Jag har i alla fall gjort lite fynd på rean. De här underbara skorna från Skopunkten (inte världens bästa kvalité men jag tycker ändå de har bra skor) och två tunikor på Gina Tricot. Jag brukar inte handla på Gina så mycket (jag tycker de har klädder mest för tonåringar men ibland kan man hitta kläder somm passar) men hittade verkligen den här tunikor/känninhar, en är turkos och den andra är svart/vitt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar