måndag 29 juni 2009

Sol och sommar

Idag har jag och Jennie varit på stranden och solat. Jag hade inte varit på stranden på flera år. Ärligt talat så vet jag inte varför det har tagit så lång tid. Det var både skönt och mysigt. Eftersom jag är sydeuropé så blir jag brun nästan direkt men på de senaste åren har min hud blivit extra känslig så jag har bränt mig några gånger. Min hud hade blivit skandinavisk, vilket jag inte visste var möjligt men som visade sig kunna vara sant.

Förra veckan kunde jag inte vara ute i solen, så var det skönt att vara ute i det friska luften. Jag har pollenallergi (bland annat) och min kropp reagerade på den starka värmen. Min pollenallergi var extra stark och jag kände mig svag i kroppen så som man känner sig när man har feber eller influensa.

I helgen jobbade jag. Jag föredrar faktisk mer när det är finst väder när jag jobbar för att man kan vara ute. På lördagen tog vi en promenad till stranden och åt glass och på söndagen var vi i Pålsjöskog och åt våfflor. Det är ingen dåligt jobb jag har. Inget klagomål här!!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar