tisdag 16 juni 2009

These are my favorite things



Favorit parfymen har varit under några år nu, Amour av Kenzo! Den är väldigt fruktig och sommrig men jag använder den även på vinter.




I dag köpte jag den nya mascaran med den nya borsten som ser ut som en boll. OMG!!!! Gud, vad bra den är!!!! Jag har naturligt långa ögonfransar och den här mascaran tar det bara till en ny nivå. Det både gör de längre och ger volym! I'm loving it!!!!!!! (som JT brukar sjunga) Den är lite klurig ändå eftersom man inte är van vid runda borstar men man kommer ända in in ögonvrån. Kan inte säga mer hur jag älsar min nya mascara!!!!!

Detta är min absoluta favorit att smörja in min kropp i efter dusch! Jag älskar kokosdoften. Jag vet inte hur många gånger att har fått höra att jag luktar gott, speciellt från de manliga bekanta. Den är tillräckligt fet men inte kletig, man känner verkligen hur huden suger åt sig fukten från krämen.
XOXO









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar